Nieuwlandstraat 33 => 013-5456021

Maarten Koehorst's Record Store

Sounds Like(s) Disappears – Era

Vandaag kocht ik een nieuwe spijkerbroek. Afgewassen zwart, Levi’s 511, slim-fit. Niet dat er iets aan mijn lichaam ‘slim’ is (dat is zeker tien jaar, zo niet vijftien jaar geleden), maar zo heb ik mijn broeken al bijna een kwart eeuw; strak en zwart, sinds mijn achttiende vrijwel altijd het zelfde model; 501. Maar goed, nu dus een 511, modelletje onvruchtbaar, afwisseling omdat ze zeggen dat dit goed voor je is.

Een variatie op mijn dagelijkse outfit die nauwelijks iemand echt zal opvallen, net zomin als dat de wijzigingen in de vier albums die Disappears de afgelopen drie jaar uitbracht direct op zullen vallen. Het trio haalt de mosterd bij Spacemen3, rommelt wat aan met krautrock, vrijt op tegen de garagerock en knuffelt met psychedelica. Dat deed het op Lux, dat deed het op Guider, ging het drietal mee door op Pre-Language en dat doet de band rond Brian Case nog steeds op Era.

Lees Hier Verder

Over Cirt

Ik schrijf over muziek en aanverwante zaken voor verschillende media, zoals NU.nl en Gonzo (Circus).

Eén reactie op “Sounds Like(s) Disappears – Era

  1. Pingback: Sounds Like(s) Disappears – Irreal | Sounds Tilburg LP - CD - HIFI (Official Blog)

Geef een reactie

Informatie

Dit bericht was geplaatst op 26 januari 2015 door in Sounds Like(s) Reviews, tjeerd van erve schrijft..., Video en getagd als , , .
