Nieuwlandstraat 33 => 013-5456021

Maarten Koehorst's Record Store

Damien Jurado – Brothers And Sisters Of The Eternal Son

tjeerdvanerve

Damien Jurado

Van sommige artiesten of nummers weet je nog precies waar je deze voor het eerst hebt gehoord. Zonder moeite haal je de situatie weer voor ogen. Intoxicated Hands van Damien Jurado is zo’n nummer. Een zondagavond in 2003, de laatste wintermaanden of de eerste lentemaand, bindt me daar niet op vast, zat ik samen met mijn vriendin op ons nog vrij nieuwe en schaars verlichte appartement Duyster op Studio Brussels te luisteren. Tergend trage folk van een singersongwriter die weet hoe je een verhaal in schetsen vertelt om juist een gedetailleerd beeld te creëren. Dronkenmansblues en hartenleed in een, met nog een hint van de eeuwig teleurstelling van de onenightstand in de achtergrond.

Now come tomorrow morning
How will you explain?

Het zal uiterlijk de volgende ochtend zijn geweest dat ik Jonathan van Secretly Canadian een email stuurde of hij bij mijn pre-order van Magnolia Electric Co.

View original post 716 woorden meer

Geef een reactie

Informatie

Dit bericht was geplaatst op 20 januari 2014 door in Klantrecensies, tjeerd van erve schrijft... en getagd als .
